Vanzarile la hainele pentru femei, unul dintre cele mai importante segmente din vanzarile de Craciun, s-au dovedit dezastruos de scazute pana acum, relateaza The New York Times. Vanzarile la produsele destinate femeilor au scazut cu aproape 6% in prima jumatate a sezonului de Sarbatori comparativ cu anul trecut, potrivit companiei MasterCard.
Analistii pun acest fapt pe seama conditiei precare a economiei in SUA, care a descurajat femeile - si in special mamele - sa cheltuiasca foarte mult pe haine. Acest declin considerat surprinzator de compania MasterCard, a afectat lanturi de magazine precum Chicos's FAS si Ann Taylor, specializate in haine pentru femei.
Pe de alta parte, vanzarile la hainele barbatesti au crescut cu 4.5 % in primele 20 de zile ale sezonului de Sarbatori, au spus reprezentanti ai MasterCard. De asemenea, cumparaturile on-line au crescut comparativ cu anul trecut. Vanzarile la hainele pentru femei, unul dintre cele mai importante segmente din vanzarile de Craciun, s-au dovedit dezastruos de scazute pana acum, relateaza The New York Times. Vanzarile la produsele destinate femeilor au scazut cu aproape 6% in prima jumatate a sezonului de Sarbatori comparativ cu anul trecut, potrivit companiei MasterCard.
Analistii pun acest fapt pe seama conditiei precare a economiei in SUA, care a descurajat femeile - si in special mamele - sa cheltuiasca foarte mult pe haine. Acest declin considerat surprinzator de compania MasterCard, a afectat lanturi de magazine precum Chicos's FAS si Ann Taylor, specializate in haine pentru femei.
Pe de alta parte, vanzarile la hainele barbatesti au crescut cu 4.5 % in primele 20 de zile ale sezonului de Sarbatori, au spus reprezentanti ai MasterCard. De asemenea, cumparaturile on-line au crescut comparativ cu anul trecut.