Industria asigurărilor devine tentantă şi pentru artiştii români. Sursa: Rompres
Omul de rând îşi asigură sănătatea, maşina, casa, sau, în celmai fericit caz, un obiect devaloare, de artă, aflat înposesia sa. Oamenii cunoscuţi de întreagalume, cei care au în posesie un talentsau o înzestrare de pe urma căreia, încele mai multe cazuri, îşi câştigă existenţa, au nevoie de poliţe speciale.
Dacă în Hollywoodul zilelor noastreeste de-a dreptul nefiresc ca un star sănu aibă o astfel de asigurare (decolteul,vocea, posteriorul sau ochii), în România,această „industrie“ abia începe săprindă contur şi doar câteva societăţi deasigurări au în ofertele lor poliţe speciale.
„Comparativ cu o piaţă dezvoltată,România este încă la început. Este unproces de evoluţie strâns legat deevoluţia societăţii, însă, cu siguranţă, înurmătorii ani vom ajunge la situaţiisimilare celor din străinătate. Cerereaeste conformă cu nivelul de maturizareal pieţei de profil din România“, spuneCătălin Stroe, Manager Divizie la Asirom,una dintre companiile româneşticare oferă poliţe speciale.
„Nu poţi crea un produs strict pentruo categorie anume, de aceea ne adresămtuturor tipurilor de clienţi, mai mult saumai puţin celebri“, adaugă el.
Dolănescu, un artist asigurat
Printre primele celebrităţi dinRomânia care au apelat la acest tip depoliţă se numără cântăreţul de muzicăpopulară Ionuţ Dolănescu. Acesta şi-aasigurat vocea pentru 100.000 de euro,bani care i-ar reveni dacă, din motive desănătate, nu ar mai putea cânta. „Amfăcut această asigurare la Asirom, acumtrei ani şi o reînnoiesc anual“, declarăartistul.
Pe tărâmul starurilor, laHollywood, acest tip deasigurare se practică însă dela începutul secolului trecut. În anii ‘40,cea mai bine plătită actriţă a aceleiperioade, Betty Grable, a fost pe primapagină a ziarelor, du