Nava sub pavilion maltez Adatepe S., care esuase pe malul drept al Dunarii, la mila marina 73+300, in apropierea municipiului Galati, a fost deblocata si si-a reluat cursul catre Sulina, transmite corespondentul NewsIn.
"Interventia remorcherului Busteni a inceput la 13:15, iar la 13:40 a reusit sa dezesueze vasul Adatepe S, care si-a reluat marsul catre Sulina. Busteniul este o nava puternica, are 2.400 CP, de aceea operatiunile de salvare s-au incheiat atat de repede", a afirmat Ciprian Cotiga. Potrivit aceleiasi surse, Adatepe S. a fost trasa usor de pupa in amonte, spre senalul navigabil.
Nava sub pavilion maltez Adatepe S. este incarcata cu 2.989 de tone de rulouri de tabla produse de compania siderurgica ArcelorMittal Galati si are la bord zece marinari. Vaporul a esuat, vineri seara, pe malul stang al Dunarii, la mila marina 73+1000, fiind deblocat in noaptea de vineri spre sambata de remorcherul Tg. Ocna 5. Dupa ce a parcurs mai putin de un kilometru, Adatepe S. a esuat din nou, la mila marina 73+300, in afara senalului navigabil, de data aceasta pe malul drept al fluviului.
Nava sub pavilion maltez Adatepe S. are ca destinatie portul turcesc Gemlic.
- O nava malteza a esuat de doua ori, pe Dunare
Nava sub pavilion maltez Adatepe S., care esuase pe malul drept al Dunarii, la mila marina 73+300, in apropierea municipiului Galati, a fost deblocata si si-a reluat cursul catre Sulina, transmite corespondentul NewsIn.
"Interventia remorcherului Busteni a inceput la 13:15, iar la 13:40 a reusit sa dezesueze vasul Adatepe S, care si-a reluat marsul catre Sulina. Busteniul este o nava puternica, are 2.400 CP, de aceea operatiunile de salvare s-au incheiat atat de repede", a afirmat Ciprian Cotiga. Potrivit aceleiasi surse, Adatepe S. a fost trasa usor de pupa in amonte, spre senalul navigabi