Lansarea pe 24 aprilie a modelului Logan MCV marcheaza debutul în Portugalia al marcii Dacia, rezultat al proiectului initiat în 1998 de Renault si care avea sa primeasca numele de cod X90, scrie ziarul Record, citat de agentia de presa Rador.
Cu gandul la pietele emergente, francezii au trecut la construirea unui vehicul "de familie, modern, robus si fiabil", care sa fie comercializat la pretul de baza de 5.000 de euro. Odata achizitionata fabrica de automobile Dacia, în 1999, Renault a consacrat urmatorii patru ani dezvoltarii modelului Logan - pornind de la asa-numita platforma B, folosita de Clio III si de noua generatie a modelului Modus
.
Fabricat în tari precum Romania, Rusia, Maroc, Iran si Columbia, modelul Logan a fost lansat în 2004 si în urmatorii trei ani a înregistrat o cariera de succes - vanzari de 135.000 de unitati în 2005; 184.500 în 2006 si 230.300 anul trecut.
Venirea în Portugalia urmeaza logica de expansiune a marcii (în fond, modelul Logan este comercilizat deja în Franta, în Spania si în Germania) si începe tocmai cu MCV (break), care beneficiaza de motor diesel 1.5dCi de 85c.p. Pretul va fi de aproximativ 13.500 de euro. Lansarea pe 24 aprilie a modelului Logan MCV marcheaza debutul în Portugalia al marcii Dacia, rezultat al proiectului initiat în 1998 de Renault si care avea sa primeasca numele de cod X90, scrie ziarul Record, citat de agentia de presa Rador.
Cu gandul la pietele emergente, francezii au trecut la construirea unui vehicul "de familie, modern, robus si fiabil", care sa fie comercializat la pretul de baza de 5.000 de euro. Odata achizitionata fabrica de automobile Dacia, în 1999, Renault a consacrat urmatorii patru ani dezvoltarii modelului Logan - pornind de la asa-numita platforma B, folosita de Clio III si de noua generatie a modelului Modus
.
Fabricat în tari precum Ro