""O data in viata" este un format original, suta la suta romanesc, iar acesta cred eu ca este marele sau atu"
Fosta "vedeta populara" de la TVR1 face legea audientei cu noua ei emisiune, "O data-n viata", tot la postul national. Un succes cu atat mai rasunator, cu cat decenta si naturaletea sunt atuurile indiscutabile ale acestei emisiuni de divertisment. O lectie din care multi au de invatat...
"Ne-am propus bun-gust, nu audienta"
- Telespectatorii romani te cunosc si te plac inca de pe vremea emisiunii de mare audienta "O vedeta populara". Acum, succesul s-a reeditat cu "O data-n viata", alta victorie trecuta in contul tau. De Craciun ati fost lideri de audienta. Detii vreo reteta secreta?
-Dupa cum se stie, eu am facut vreme de opt ani emisiunea "O vedeta populara", care mergea foarte bine si care mi-a placut foarte mult. Creasem o familie mare care unea artistii, realizatorii si publicul. Se sudase acolo o prietenie extraordinara. Asadar, mi-a parut rau, in prima faza, sa renunt la acea emisiune. Pe parcurs, insa, mi-am dat seama ca "O data-n viata" era exact provocarea de care aveam nevoie ca sa ma feresc de rutina. In plus, imi facea foarte bine, era un "altceva" care ma motiva. Cred ca schimbarea aceasta a venit la momentul potrivit. Simteam nevoia de nou, iar faptul ca am pastrat mai bine de nouazeci la suta din echipa cu care lucrasem pana atunci m-a ajutat sa ma adaptez repede. In ceea ce priveste formatul emisiunii, singurul lucru comun cu ceea ce facusem inainte este legatura cu folclorul. "O data in viata" este un format original, suta la suta romanesc, iar acesta cred eu ca este marele sau atu. Daca nu ma insel, in momentul acesta, este singura emisiune originala de pe piata de divertisment de la noi, de la toate televiziunile. Faptul ca de Craciun a fost lider de audienta m-a surprins, pentru ca am depasit d