Românii vor putea cumpăra, din 2009, haine şi accesorii Gap dintr-un magazin al lanţului american care va fi deschis la Bucureşti Compania Gap, care deţine peste 3.000 de magazine de îmbrăcăminte în toată lumea, a decis să includă România în politica de extindere în regiunea Balcanilor.
Inaugurarea prezenţei Gap înBucureşti va fi urmată dedeschiderea unui magazin BananaRepublic, marcă de îmbrăcămintedeţinută de aceeaşi companieamericană. Hainele Gap şi BananaRepublic vor fi disponibile şipentru consumatorii din Grecia(din toamna acestui an), Bulgaria,Cipru şi Croaţia.
Vine şi H&M
La sfârşitul anilor ’60, magazineleGap din San Franciscovindeau blugi sub marca Levi’s.Gap a revoluţionat moda în rândultinerilor începând din 1974, cânda început să vândă haine submarcă proprie. O pereche de blugiGap costă circa 50 de dolari, iar unpulover, circa 30 de dolari.Principalul competitor al americanilorîn Europa este companiasuedeză H&M, care va deschideun magazin la noi în acest an.
În regim de franciză
Magazinele din România aleGap vor fi deschise în regim defranciză de grupul elen Marinopoulos,care deţine la noi francizapentru mărcile Marks&Spencer,Sephora şi Starbucks.„Aceste pieţe (din Balcani -n.r.) reprezintă o extindere naturalăpentru mărcile noastre şiavem un partener de franciză extraordinarîn regiune. MarinopoulosGroup a avut succes întrecut în introducerea unorbranduri cunoscute pe acestepieţe“, a declarat Ron Young,vicepreşedinte pentru alianţeinternaţionale strategice la Gap,într-un comunicat postat pe siteulcompaniei. În anul financiar2006, Gap a înregistrat vânzări de15,9 miliarde de dolari.
ÎN MALLURI
Cinci magazine JLo, în acest an
Reţeaua de magazine de îmbrăcăminte şi accesorii JLo, inspirate deactriţa şi cântăreaţa americanăJennifer Lopez, se va extinde cucin