Una dintre cele mai mare retele sociale online din lume, hi5, va fi reprezentata pentru vanzarea de spatiu publicitar in Romania, incepand cu 1 februarie, de ARBOinteractive, companie ce se va separa de regia ARBOmedia si se va ocupa exclusiv de publicitatea online incepand cu aceeasi data. Brett Finkelstein, director pentru parteneriate media in cadrul hi5 Networks Inc., a declarat pentru HotNews.ro ca "parteneriatul nostru cu ARBO va intra oficial in vigoare la 1 februarie 2008 si va putea fi reinnoit la 31 ianuarie 2010".
Cele doua companii vor face un anunt oficial in acest sens in cursul zilei de miercuri.
Informatia pe scurt:Potrivit ARBOmedia, hi5 a inregistrat in ultima luna circa doua milioane de utilizatori activi in Romania, insa numarul real al acestora ar fi si mai mare.Brett Finkelstein: "hi5 a fost lansat in Romania si in intreaga lume in ultima parte a anului 2003 si a devenit imediat cea mai mare retea sociala, din punct de vedere al membrilor inregistrati in Romania"Calin Rotarus, care din 1 februarie va fi managing director la nou-infiintata ARBOinteractive: acest contract va avea efecte pe termen lung asupra publicitatii online din RomaniaCalin Rotarus: Produsele FMCG vor fi de asemenea atrase. hi5 a vandut sau vinde deja FMCG, inclusiv in Romania, prin reclame la produse Alka Foods si Unilever. Calin Rotarus: Ne asteptam ca specificitatea produselor hi5 sa creasca bugetele alocate online-ului, nu sa ia din bugetele existente.
Brett Finkelstein a afirmat pentru HotNews.ro ca "in prezent lucram cu mai multi parteneri la nivel european. In Romania, prin acest acord, ARBO va reprezenta exclusiv hi5 pentru vanzarea de spatiu publicitar. Credem ca Romania este o piata-cheie pentru cresterea veniturilor din publicitate" pe care le va avea hi5.
Potrivit evaluarilor ARBOmedia, hi5 a inregistrat in ultima luna circa doua