Dacia lucrează la schimbarea siglei, ca parte a strategiei de repoziţionare pe piaţă, prin atragerea clienţilor tineri şi activi, potrivit datelor obţinute de EVZ. Noua siglă Dacia, prezentată în companie la sfârşitul săptămânii trecute, este o combinaţie între identităţile vizuale ale Renault şi Nissan, grupul din care face parte Dacia, dar păstrează aceeaşi formă. Schimbarea nu este radicală, fiind mai degrabă un „facelift“.
Albastrul siglei vechi va fi înlocuit cu gri metalizat, iar centrul va fi alb, similar siglei Renault. De la Nissan, logoul Dacia a păstrat plasarea numelui mărcii pe o bandă gri, cu litere negre. Oficialii companiei au refuzat să confirme aceste informaţii.
Dacia intenţionează să schimbe profilul clienţilor şi să poziţioneze Logan pe piaţă ca maşină ideală pentru tinerii între 25 şi 35 de ani. Procesul de schimbare a publicului-ţintă a început în urmă cu cel puţin un an. În mesajele transmise până acum pe diverse canale de comunicare, Loganul este asociat cu o maşină „generoasă“ ca spaţiu şi „inovatoare“, pentru că are toate dotările unei maşini scumpe, la preţuri mult mai mici.
A patra siglă
Aceasta este a patra siglă pe care o vor purta autoturismele produse la Mioveni. Prima siglă a Dacia (UAP) a folosit imaginea unui vultur, sigla cu tentă „chirilică“ a început să fie folosită din 1975, iar cea albastră, asemănătoare unui scut, a fost adoptată după achiziţia Dacia de către Renault şi este folosită în prezent.
„De regulă, schimbarea logoului unei companii se întâmplă în momentul în care sunt necesare aduceri la zi. În 2000, Dacia a schimbat sigla nu doar pentru că avea un nou proprietar, ci şi pentru că lansa o nouă gamă de produse şi ţintea un nou public“, ne-a declarat Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia. Dacia va lansa în această primăvară o nouă variantă de pick-up, al