Un Cadillac din 1962, cu motor V6 de 5.000 cmc, ce i-a apartinut lui Elvis Presley, a fost reparat de Constantin Zidaru. Cunoscut de majoritatea detinatorilor de bijuterii vechi cu patru roti, Constantin Zidaru se ocupa de aproape 30 de ani de restaurarea retromobilelor. In garajul sau din Campina a refacut zeci de masini vechi, unele chiar si de 70 de ani. A fost vorba mai mult de pasiune decat de castigul financiar, pentru ca nu se poate spune ca s-a imbogatit de pe urma muncii de restaurare. Oricum, in aceasta activitate a avut avantajul ca familia i-a inteles si respectat pasiunea. A ajuns de-a lungul timpului sa "gazduiasca" in garajul sau marci celebre de automobile. Chevrolet din ’40, De Sotto din ’39, Opel Olimpia din 1937, Opel Capitan din 1939, Wanderer din ’41, Adler din ‘37.
"Masinile sunt ca oamenii: se trezesc dimineata, se duc la serviciu, se intorc acasa, se hranesc, se ajuta una pe alta, se indragostesc, sufera, imbatranesc si in cele din urma mor. Cui ii pasa?", suna o reclama. Ei bine, exista oameni care si-au dedicat toata pasiunea ingrijirii masinilor. Spre deosebire de actorii de pe Discovery, care in loc sa restaureze autovehiculele, le schimba cu totul partile mecanice si motorizarea, in Campina exista un adevarat "doctor" ce da o noua viata masinilor de epoca.
Prafuite de vreme, autoturismele produse acum 50-70 de ani ajung de cele mai multe ori sa ingenuncheze, ca valoare, bolizii scosi astazi pe banda rulanta. Fara ABS, ADS, sisteme de climatizare, computer de bord sau senzori de parcare, masinile de epoca si mai tinerele lor surate, cele clasice, cuceresc inimile celor ce stiu sa aprecieze liniile elegante ale unei caroserii si puterea pura, necenzurata de computer, a motoarelor vechi.
Pentru a ajunge insa sa straluceasca iarasi pe sosele, batranele autoturisme au nevoie, din cand in cand, de cate o "internare" i