Compania suedeză a realizat vânzări de 70 de milioane de euro în primele nouă luni de activitate.
Magazinul din Băneasa şi-a propus vânzări de 80 de milioane de euro pentru primul an fiscal în piaţa românească, iar reprezentanţii companiei susţin că vor depăşi această ţintă.
Aproape 2 milioane de români au cumpărat peste 8,2 milioane de produse de mobilier, decoraţiuni şi accesorii.
Cele mai bine vândute produse din categoria de mobilier au fost combinaţiile de dulapuri Pax, cu 15.730 de unităţi comercializate, urmate de sistemele de biblioteca Billy, cu 12.320 de bucăţi vândute.
Românii au mai cumpărat şi peste 60.000 de decoraţiuni şi accesorii (tigăi, farfurii, borcane, ustensile de bucătărie).
De asemenea, retailerul suedez a anunţat că restaurantul a vândut, în primele 9 luni activitate, 28 de tone de chifteluţe suedeze şi 103 km de hotdog-i.
(11:40)