IBM, Google, Microsoft, Yahoo si VeriSign (o foarte puternica companie americana de infrastructura internet) au semnat parteneriatul cu fundatia OpenID, anunta San Francisco Gate, ceea ce inseamna un important pas inainte catre navigarea pe internet cu un ID unic, indiferent de site.
Fundatia OpenID a fost creata in iunie 2007, cu toate ca tehnologia necesara pentru realizarea acestui proiect este disponibila de mai multi ani. Aceasta va permite utilizatorilor sa navigheze cu o logare unica pe toate site-urile care suporta tehnologia OpenID.
In prezent, peste 10.000 de site-uri sunt compatibile cu OpenID si exista aproximativ 250 milioane de OpenID-uri.
IBM intentioneaza ca atat clientii sai, cat si consumatorii produselor sale, sa foloseasca OpenID si, ca si Microsoft, intentioneaza sa-si construiasca toate produsele cu aceasta optiune inclusa.
Avantajul este foarte simplu: oamenii nu trebuie sa-si mai aminteasca multiple parole pentru accesare diverselor site-uri.
IBM, Google, Microsoft, Yahoo si VeriSign (o foarte puternica companie americana de infrastructura internet) au semnat parteneriatul cu fundatia OpenID, anunta San Francisco Gate, ceea ce inseamna un important pas inainte catre navigarea pe internet cu un ID unic, indiferent de site.
Fundatia OpenID a fost creata in iunie 2007, cu toate ca tehnologia necesara pentru realizarea acestui proiect este disponibila de mai multi ani. Aceasta va permite utilizatorilor sa navigheze cu o logare unica pe toate site-urile care suporta tehnologia OpenID.
In prezent, peste 10.000 de site-uri sunt compatibile cu OpenID si exista aproximativ 250 milioane de OpenID-uri.
IBM intentioneaza ca atat clientii sai, cat si consumatorii produselor sale, sa foloseasca OpenID si, ca si Microsoft, intentioneaza sa-si construiasca to