Pe langa imbunatatirea algoritmului pentru cautarea web, Google a castigat foarte mult din simpatia utilizatorilor datorita simplitatii paginii de baza a motorului (fata de paginile extrem de incarcate ale MSN sau Yahoo!, pe vreme aceea si astazi), dar si datorita elegantei logo-ului. Putem, cred, spune ca succesul Google sta, in mare parte in nume si infatisare.
Actualul logo Google a fost trasat de catre graficiana Ruth Kedar, avand la baza fontul Catull. Acesta a ramas neschimbat pana astazi, adica aproape 10 ani.
Totusi, cateodata se intampla ca, deschizand pagina de cautare Google, sa dam peste diverse figurine ce insotesc cunoscutul logo.
Acestea se datoreaza unui alt grafician, Dennis Hwang, care, in cadrul Google, se ocupa de creionarea imaginilor aferente diverselor evenimente si sarbatori pe care le reprezinta.
Ideea aceasta, a adaptarii paginii in functie de evenimentul zilei respective, s-a nascut, ca si mamutul Google, din intamplare.
Faptul care a stat la originea marcarii grafice a unor zile, iar acest lucru va deveni, probabil, o legenda a internetului peste o generatie sau doua, a fost nevoia celor doi fondatori, Larry Page si Sergey Brin de a-si anunta... absenta de la serviciu cu ocazia unei sarbatori.
Acest lucru se intampla cu ocazia Burning Man Festival, in septembrie 1999, cand, pe langa cunoscutul logo Google, a aparut si stilizarea simbolului festivalului care este un om in flacari. Grafica a fost facuta de catre cei doi proprietari Google care intentionau ca, in felul acesta, sa ceara scuze utilizatorilor pentru posibilele probleme ce ar putea aparea in absenta lor, probleme precum blocarea serverelor (Google era inca mic, pe atunci: a renuntat la varianta beta pe 21 septembrie 1999).
Ideea adaptarii logo-ului a fost instituionalizata si standardizata in 2000 cand,