Marile companii de marketing din Statele Unite isi pierd, progresiv, increderea in publicitatea pe televiziune si planuiesc ca, anul acesta, sa cheltuiasca mai mult din bugetul de publicitate pe internet, conform unui post de pe Silicon Alley Insider.
Acestea sunt tendintele evidentiate de un studiu al Association of National Advertisers and Forrester Research asupra marketingului american. La studiu au participat 78 de advertiseri de top dintre care 62% considera ca publicitatea pe tv a devenit din ce in ce mai putin eficienta in ultimii 2 ani.
Acestea sunt vesti bune pentru internetul american deoarece 87% dintre cei intervievati au declarat ca intentioneaza sa cheltuiasca mai multi bani pe advertisingul online, anul acesta, in conditiile in care vor reduce bugetele pentru televiziune cu aproximativ 12%.
Marile companii de marketing din Statele Unite isi pierd, progresiv, increderea in publicitatea pe televiziune si planuiesc ca, anul acesta, sa cheltuiasca mai mult din bugetul de publicitate pe internet, conform unui post de pe Silicon Alley Insider.
Acestea sunt tendintele evidentiate de un studiu al Association of National Advertisers and Forrester Research asupra marketingului american. La studiu au participat 78 de advertiseri de top dintre care 62% considera ca publicitatea pe tv a devenit din ce in ce mai putin eficienta in ultimii 2 ani.
Acestea sunt vesti bune pentru internetul american deoarece 87% dintre cei intervievati au declarat ca intentioneaza sa cheltuiasca mai multi bani pe advertisingul online, anul acesta, in conditiile in care vor reduce bugetele pentru televiziune cu aproximativ 12%.