Cea mai mare companie din România investeşte 4 milioane de euro într-o strategie de schimbare a imaginii. Sursa: Mediafax Foto
1 /.
Compania Petrom îşi va schimba strategia de imagine şi se va transforma dintr-o companie care se adresează partenerilor de afaceri în una „aproape de inima oamenilor“, potrivit unor surse din companie.
Petrom ţinteşte o cotă de piaţă cât mai mare pe retail (vânzare prin intermediul benzinăriilor - n.r.), iar atragerea şi fidelizarea clienţilor va fi obiectivul acestei campanii. Pentru strategia de imagine, care se va lansa cel mai târziu în luna mai, lucrează agenţia de publicitate Leo Burnett.
„Dincolo de rezultatele voastre financiare şi de ce face compania, voi trebuie să fiţi aproape şi de clienţii voştri“, a spus Bogdan Naumovici, directorul de creaţie al Leo Burnett, citat de un reprezentant al Petrom. Naumovici ne-a declarat că vor fi aproximativ patru spoturi TV care vor reda „poveştile unor oameni de bunsimţ“. Referindu-se la actuala imagine a Petrom, care sugerează performanţa printr-un avion care desenează pe cer o curbă ascendentă, Naumovici a spus că „viitoarea campanie nu va mai fi cu metafore şi avioane, ci se va adresa direct oamenilor“.
De la „esenţa mişcării“,la campioni
În acest an, Petrom a alocat 4 milioane de euro pentru reclamă, potrivit surselor din companie, iar numele „Petrom“ se va asocia mai puţin cu campanii de sponsorizare şi mai des cu calitatea de partener oficial în diferite evenimente. Astfel, Petrom doreşte să devină partener unic al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român (poziţie deţinută în prezent de Romtelecom - n.r.) şi al Fundaţiei „Casa Campionilor“, condusă de Octavian Belu şi Mariana Bitang.
Imaginea Petrom a evoluat de la conceptul axat pe produsele companiei din campania „esenţa mişcării“, la cel centrat pe reuş