Atacurile furibunde ale furnizorilor impotriva hipermarketurilor raman fara raspuns, cu toata gravitatea acuzatiilor si nemultumirea consumatorilor, care incep sa caute si alte variante
Scandalul declansat, in ultimele zile, de catre producatorii de alimente a ramas fara ecou in randurile detinatorilor de magazine tip hipermarket, acuzati in principal de practici oneroase si comportament anticoncurential. In schimb, consumatorii pe care i-am contactat chiar la intrarea in astfel de supermagazine se declara nemultumiti de prestatia marilor comercianti.
Pentru a explica aceasta atitudine de „non-combat" adoptata de reprezentantii hipermarketurilor, care pre?fera sa taca inclusiv atunci cand li se aduc acuzatii dintre cele mai grave, am apelat la cativa specialisti in comunicare.
Ei sunt de parere ca aceasta tacere face parte dintr-o strategie si ca valul scandalului va trece fara sa se intample ceva semnificativ dupa aceea. Intre timp, consumatorii au cam inceput sa-si reconsidere pozitia fata de hipermarketuri, gandindu-se de doua ori inainte sa cumpere ceva din astfel de unitati comerciale.
Consumatorii spun ca, din cauza preturilor ridicate ale hipermarketurilor, se vor orienta catre piete sau magazine de dimensiuni mai mici.
Doamna Suleanu, de profesie profesoara, ne-a declarat ca nu este de acord cu aceste preturi, „problema este ca, indiferent in ce hipermarket mergi, este acelasi pret, eu le-am cautat pe toate. Am facut comparatie de foarte multe ori. Merg si la piata, de exemplu carnea o iau de la piata". De aceeasi parere este si Zamfir Toma, care ne-a explicat punctul sau de vedere: „Pai nu sunt de acord, ca daca ei le cumpara cu 10 lei si apoi le vand cu 30 de lei, cum sa fiu de acord? Daca preturile sunt mai mici in piata, e si normal ca acolo ma voi duce".
Integral in Adevarul Atacurile furibunde