În SUA, un blogger poate obţine, lunar, de la advertiseri între 4 şi 20.000 de dolari, în funcţie şi de numărul de accesări ale site-ului Blogging sau weblogging. O activitate care a
În SUA, un blogger poate obţine, lunar, de la advertiseri între 4 şi 20.000 de dolari, în funcţie şi de numărul de accesări ale site-ului
Blogging sau weblogging. O activitate care a explodat în ultimii ani în lumea virtuală, datorită accesului tot mai facil la internet. Mulţi au speculat interesul internauţilor pentru acest fenomen şi au făcut din asta o afacere.
Datorită evoluţiei internetului şi a orientării spre PR, multe firme folosesc această unealtă pentru a se apropia de client. Motiv pentru care putem împărţi blogurile în câteva categorii: blog personal şi blog corporativ (corporatist), bloguri tematice împreună cu site-uri unde puteţi înscrie articolele plasate pe blog. Scrisul, un hobby pentru mulţi dintre noi, se poate transforma într-o ocupaţie destul de bănoasă. Cu toate astea, nu există, cel puţin până acum, date care să arate că vreun scriitor de blog a ajuns în topul Forbes.
Subiecte cât mai diverse înseamnă mai multe accesări
"Scrisul este foarte asemănător cu prostituţia. La început îl practici de plăcere, mai apoi pentru câţiva prieteni, pentru ca în final să ajungi să ceri bani pentru a presta aşa ceva". Spusele aparţin lui Moliere, unul dintre cei mai mari dramaturgi ai secolului XVI. Recunosc, acest mic citat l-am descoperit pe un blog al unei persoane intitulată Ashley Sinatra, ce se autointitulează cea de-a patra verişoară a celebrului cântăreţ şi actor american, care învaţă la un colegiu în California.
Nu garantez că cea care deţine blogul are vreun grad de rudenie cu vedeta americană, însă am descoperit pe site-ul ei aproape 300 de texte şi trimiteri ale unor alte site-uri Associated Content, Helium şi Gather. Acesta fac