GM a înregistrat pierderi de aproape 40 miliarde de dolari în 2007, însă a lansat noi modele prin care speră să recâştige cotele de piaţă. Lucrurile nu stau bine deloc pentru cel mai mare GM a înregistrat pierderi de aproape 40 miliarde de dolari în 2007, însă a lansat noi modele prin care speră să recâştige cotele de piaţă.
Lucrurile nu stau bine deloc pentru cel mai mare constructor din Statele Unite ale Americii. Pierderea poziţiei de lider mondial a adus cu sine şi uriaşe pierderi financiare. Cu toate astea, compania a pus la punct o strategie agresivă prin care vrea să câştige cât mai mulţi clienţi.
750.000 de masini reprezintă numărul de unităţi din clasa mini-monovolum vândute anual .
Constructorul american a publicat o pierdere netă de 38,7 miliarde dolari în 2007, sumă ce reflectă nivelul uriaş al provizioanelor înscrise de companie în cel de-al treilea trimestru pentru a ajusta valoarea averilor fiscale. În anul precedent, pierderea netă a grupului s-a ridicat la 2 miliarde dolari. Rezultatele ce exclud cheltuielile excepţionale s-au ridicat în 2007 la 23 milioane dolari, comparativ cu un câştig de 2,2 miliarde în anul anterior.
În cel de-al patrulea trimestru din 2007, General Motors a afişat un profit de 46 milioane dolari, faţă de 180 milioane dolari în aceeaşi perioadă a lui 2006. În 2007, General Motors a anunţat o pierdere excluzând cheltuielile excepţionale de 4 cenţi/acţiune, faţă de 95 cenţi/acţiune cât estimau analiştii.
În cel de-al patrulea trimestru, compania a afişat un profit de 8 cenţi/acţiune, comparativ cu previziunile analiştilor, care indicau o pierdere de 55 cenţi/acţiune. General Motors a mai anunţat că va propune un plan de concedieri voluntare unui număr de 74.000 de angajaţi.
Povestea de succes a modelului Kalos a început în 2002 şi, în 2006, automobilul berlină Aveo a fost adă