Piesa pentru promovarea unui produs, pusă în scenă de Emanuel Pârvu, a fost prilej de ceai, fursecuri, dans şi muzică live. Sursa: Codrin Prisecaru
„O aud vorbind la telefon cuprietenele ei. Şi spune:«Fiecare femeie ar trebui săaibă parte de aşa ceva». Astanu se face dom’le!“. Pe fondul confuzieicreate, gelul de duş îşi intră în piele şidevine subiectul celor două scene:teatru şi dans. La Teatrul Metropolis, depe str. Mihai Eminescu, cortina s-aridicat pentru prima dată la începutulunei piese promo. Dove şi-a lansat unnou produs într-o manieră mai puţinobişnuită: o piesă de teatru în caredansul, muzica live şi actoria s-au împletitîn jurul produsului. Inspirat dupăun model străin, Unilever a încercat şiîn România apropierea de consumatorprin cultură. Şi a reuşit. Prin scenariul şiregia lui Emanuel Pârvu, pe muzică live,cântată la saxofon de Marius Galea şi lachitară de Călin Grigoriu, patru actori şipatru dansatori au gravitat în jurul noiigame de geluri de duş.
O femeie, trei bărbaţi şi un rival
Trei bărbaţi urmăresc femeia care leplace până la un centru Spa. Conversaţia se leagă, descoperă că toţi auaceeaşi problemă, iar într-un vârf deadrenalină, află şi că femeia esteaceeaşi: soţia unuia, obsesia altuia şicolega de la birou a celui de-al treilea. Încamera de alături, „femeia roşcată,înaltă şi cu picioare lungi“ - RalucaRusu - este răsfăţată de o asiatică şiaromele pe care aceasta le are într-uncoş. Şi începe dansul: senzual, sensibilşi fluid ca spuma produsului prezentat.Tunde Baczo, Teglas Istvan, BordasAttila şi Iacob Bogdan Alexandru suntla picioarele clientei pe ritmurile saxofonuluişi ale chitarei. Într-un joc de lumini,scenele din camera femeii cu celedin camera de aşteptare în care sunt ceitrei bărbaţi - actorii Marius Cordoş,Vlad Logigan şi Gabriel Călinescu -alternează, iar doamnele din sală chicotescde confuzia bărbaţ