Regina muzicii pop revine, odată cu cel de-al 11-lea album, la imaginea de divă sexy care a consacrat-o
Madonna, care în ultimii ani şi-a construit o imagine „serioasă“, de mamă a trei copii, vegetariană, om de afaceri şi credincioasă kabala, redevine personajul rebel şi şocant de la debut, cu ocazia lansării celui de-al 11 lea album.
Pentru „Hard Candy“, cântăreaţa, care va împlini în august 50 de ani, scoate exchipamentul sado-masochist de la naftalină şi oferă din nou lecţii de erotică. Nu toată lumea pare pregătită, însă, să se lase “educată“ de cea care a contribuit, prin muzică şi prin celebrele ei puneri în scenă, la emanciparea sexuală a omenirii din ultimii 30 de ani.
„Cu albumul acesta vă voi călca în picioare, dar o să vă daţi în vânt după asta“, spune Madonna, care pentru primul single de pe album, „4 Minutes“, a colaborat cu „sexyback“ Justin Timberlake şi Timbaland. Până la apariţia vidoclipului, critica încearcă să-şi imagineze pe cine va pune Madonna biciul mai întâi, pe Timberlake sau pe Timbaland.
“Chiar trebuie să-şi arate tot?“
Cea mai bogată câtăreaţă din lume, cu o avere estimată la peste 600 de milioane de euro, nu este susţinută de toată critica în noul ei proiect. Publicaţia germană „Netzzeitung“ se întreabă: „Chiar trebuie ca o femeie de aproape 50 de ani şi mamă a trei copii să îşi îmbrace din nou costumaţia de dominatoare şi să-şi arate organele sexuale oricui vrea să le vadă?“.
În acelaşi timp, publicaţii precum, „The Telegraph“, notează: “E una dintre cele mai de succes artiste ale tuturor timpurilor. Inspiră generaţii întregi de artişti tineri. Este un simbol sănătos şi energic. O milionară, o mamă care munceşte din greu şi care dovedeşte încă o dată că este regina absolută a muzicii pop“.
Dacă Madonna revine la imaginea veche de divă ultra-comer