Renault a transformat uzina din Colibasi intr-o fabrica de facut bani si nu isi permite costuri mai mari. Productia de Logan e oprita pentru a treia zi consecutiv
In grupul Renault, aflat in fata celei mai ample campanii de reducere a costurilor din istorie, revendica rile salariale de la Dacia par imposibil de indeplinit. Uzina a inregistrat anul trecut o marja de profit mai mare decat Renault si Nissan, producand, paradoxal, cea mai ieftina masina din portofoliul grupului. Iar investitorul Renault mizeaza in continuare pe fabrica de la Pitesti pentru a trage in sus profitul grupului.
Cel putin 23 de milioane de euro pe an, la atat s-ar ridica costurile suplimentare cu salariile angajatilor de la Dacia, daca producatorul auto ar accepta sa plateasca majorarea fixa a lefurilor cu 550 de lei, potrivit calculelor EVZ. Acest cost suplimentar este egal cu pierderile inregistrate de oprirea productiei in primele doua zile de greva. La aceste costuri s-ar adauga si majorarea primelor acordate pentru sarbatorile religioase si vacante.
Potrivit oficialilor companiei, cumulul revendicarilor ar duce la cresterea salariilor in medie cu 64%. Si totusi conducerea uzinei refuza sa satisfaca pretentiile salariatilor, in conditiile in care lefurile s-au dublat in ultimii patru ani.
Evenimentul Zilei Renault a transformat uzina din Colibasi intr-o fabrica de facut bani si nu isi permite costuri mai mari. Productia de Logan e oprita pentru a treia zi consecutiv
In grupul Renault, aflat in fata celei mai ample campanii de reducere a costurilor din istorie, revendica rile salariale de la Dacia par imposibil de indeplinit. Uzina a inregistrat anul trecut o marja de profit mai mare decat Renault si Nissan, producand, paradoxal, cea mai ieftina masina din portofoliul grupului. Iar investitorul Renault mizeaza in continuare pe fabrica