După mai bine de trei luni de linişte printre rafturi, companiile „au copt“ metode dintre cele mai diverse pentru atragerea clienţilor. Sursa: Vlad Stănescu
Dacă nu ştiţi cu precizie ce vreţi să cumpăraţi, drumul până la supermarket ar putea deveni o aventură ce vă răpeşte mult timp. După mai bine de trei luni, promoţiile au invadat magazinele, iar companiile mizează pe inovaţie şi pe prima de Paşte pentru a-şi vinde cât mai bine produsele.
Plasmă cu sistem home cinema cadou, cozonac italian la pachet cu vin franţuzesc, bere cu rucsac cadou, cremă cu şampon la preţ şoc, grătar cu cărbuni incluş i în preţ, toate asaltează privirea cumpărătorului la intrarea în magazin. La ieşirea din magazin sunt aliniate autoturismele cu preţ special, vacanţ ele în Antalya la preţ de Costineşti şi nelipsitele tombole de Sărbători.
„Numărul de promoţii va exploda, practic, în această săptă mână, înaintea Paştelui“, ne-a spus un reprezentant al magazinului Carrefour din Băneasa. Cele mai aglomerate zile la cumpărături vor fi miercuri, joi şi vineri. Sâmbătă, magazinele vor avea program scurt şi vor fi deschise până la ora 17.00.
Magazinele Carrefour vor fi cu atât mai aglomerate cu cât, de la mijlocul acestei săptămâni, se vor pune în vânzare bilete şi lozuri Loto, în punctele „fierbinţi“ - la casă, la tabac, în raionul de produse IT şi la agenţiile Carrefour Voiaj.
„Gratis“ este interzis
Faţă de anii trecuţi, producă torilor le este interzis să mai folosească cuvântul „gratis“ în promoţii, potrivit unei directive europene privind practicile comerciale incorecte. Astfel, promoţiile „3+1 gratis“ au fost înlocuite cu „3 la preţ de 2“, deşi retailerii au contestat vehement decizia. Orice abatere de la această regulă ar urma să fie sancţionată cu amendă de până la 60.000 de lei şi chiar cu închiderea magazinului