Cu o investiţie de peste 90.000 de euro, se poate „cumpăra“ exclusivitatea Wu Xing pe zonă.
Aproximativ 700 de bucureş teni şi, de curând, câteva zeci de clujeni comandă, în fiecare zi, mâncare chinezească de la Wu Xing. În special la prânz şi seara, aceştia vor să primească la birou sau acasă mâncare dintr-un meniu variat de peste 120 de feluri, care cuprinde şi şapte deserturi. Ingredientele proaspete, fiecare porţie pregătită doar la primirea comenzii şi prepararea rapidă sunt câteva motive pentru care Wu Xing are astăzi, numai în Bucureşti, peste 100.000 de clienţi.
În luna martie a acestui an, compania a deschis prima unitate francizată la Cluj, după ce, în 2006, a luat decizia de a se extinde în acest fel. „Pe de o parte, pentru ritmul de extindere în ţară pe care îl dorim, efortul financiar este foarte mare, iar pe de altă parte, chiar dacă dispui de resurse, este mai greu să conduci de la distanţă. Din acest motiv, când cineva investeş te este un argument suplimentar de cointeresare“, explică Adriana Gioadă, directorul francizei Wu Xing, motivele pentru care acest brand se extinde în franciză.
Fără concurenţăîn oraşul tău
Francizorul, compania CSC Exim ’92, şi-a propus să se extindă cu două-trei francize pe an, pentru 2008 fiind prevăzută încheierea a două noi contracte, ne-a spus Adriana Gioadă. Potrivit estimărilor sale, în următorii doi-trei ani vor fi deschise încă cinci sau şase restaurante Wu Xing în oraşele din România care au o populaţie de cel puţin 200.000 de locuitori şi un nivel economic ridicat. Principalele oraşe vizate pentru extindere sunt Braşov, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Ploieşti şi Piteşti.
Potrivit conceptului francizei Wu Xing, francizatul are avantajul să deţină exclusivitate teritorială în oraşul în care funcţionează. Poate deveni francizat Wu Xing un „om în vârstă de 25-