În clasamentul "Forbes" al celor mai puternice zece mărci de lux, valoarea producătorului de genţi este estimată la 25,7 milioane de dolari Cele zece branduri de lux incluse în clasament au În clasamentul "Forbes" al celor mai puternice zece mărci de lux, valoarea producătorului de genţi este estimată la 25,7 milioane de dolari
Cele zece branduri de lux incluse în clasament au fost alese nu numai după profiturile de până acum, ci şi după estimările legate de creşterea lor viitoare.
Patru dintre brandurile deţinute de compania Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) se regăsesc printre cele mai puternice zece mărci de lux din lume. Clasamentul realizat de revista "Forbes" se bazează pe studiul realizat de compania de cercetare de piaţă Millward Brown BrandZ care furnizează şi "Topul 100 al celor mai puternice branduri din lume" în care marca "Google ocupă poziţia fruntaşă cu o valoare estimată la 86,1 miliarde de dolari. Cu o valoare a brandului de 25,74 milioane de dolari, producătorul de genţi Louis Vuitton este recunoscut ca cea mai puternică marcă din industria luxului.
Imperiul LVMH are patru mărci în top
Divizia de fashion şi accesorii a LVMH, din care face parte şi Louis Vuitton, a avut venituri de 2,3 miliarde de dolari, în primul trimestru al acestui an, în creştere cu 7,1% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2007.
Conglomeratul miliardarului francez Bernard Arnault este prezent în clasament şi prin brandul Moet & Chandon evaluat la 4,95 milioane de dolari. Şampania Moet & Chandon este încă servită la cele mai exclusiviste petreceri de pe întreg mapamondul. Însă brandul de coniac Hennessy, deţinut tot de LVMH, se regăseşte pe poziţia şapte între cele mai puternice branduri de lux din lume, cu o valoare estimată la 5,4 milioane de dolari.
Din imperiul LVMH, în top nu lipseşte nici compania Fendi. Brandul care se află sub "prote