Constructorul auto îşi propune să dea lovitura pe piaţa din România cu noul model în cinci uşi, a cărui livrare începe într-o lună.
Dacia va lansa în România modelul Sandero pe 3 iunie, iar comenzile pentru maşină vor putea fi preluate imediat după lansare, astfel încât primele livrări către clienţi vor fi făcute la sfârşitul lunii iunie.
Potrivit estimărilor lui Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia, modelul se va vinde în 50.000 de unităţi pe piaţa românească, în a doua jumătate a acestui an. Altfel spus, constructorul român va vinde 416 automobile Sandero pe zi. Prin comparaţie, Dacia a comercializat în România, pe tot parcursul anului trecut, puţin peste 100.000 de automobile, iar vânzările totale de autoturisme pe piaţa locală au atins 300.000 de unităţi, în 2007. Pe pieţele străine, oficialul constructorului estimează că vânzările vor atinge cel puţin 25.000 de unităţi.
„Sandero va reprezenta revirimentul vânzărilor Dacia pe piaţa românească. Preţul şi performanţele vor atrage clienţi de toate vârstele. În plus, este cea mai bine pregătită maşină pentru condiţiile de trafic din România“, ne-a declarat Stroe.
Preţ maxim: 9.500 de euro
Maşina va fi disponibilă în patru variante de motorizare, respectiv două pe benzină, de 1,4 litri de 75 de caiputere şi 1,6 litri de 90 de cai-putere, şi două diesel, ambele de 1,5 litri, în variante de putere de 70 şi 85 de cai-putere. Preţul nu va depăşi 9.500 de euro pentru cea mai echipată versiune, potrivit datelor anunţate de constructor la prezentarea modelului. Preţul de bază al modelului se va apropia de cel al Loganului, de circa 6.500 de euro.
În gama de preţuri în care se va plasa noul Sandero se regăsesc modele precum Chevrolet Aveo, Fiat Punto, Ford Fiesta, Opel Corsa sau Renault Symbol.
Modelul va fi comercializat, din iunie,