Ajunse pe marele ecran, cele patru prietene din New York strălucesc în haine de marcă şi conduc limuzine de lux.
Snopul de pungi de la Gucci se mută din mâinile Mirandei în cele încă timide ale Charlottei sau se înghesuie, alături de suratele lor de la Jimmy Choo şi Yves Saint Laurent, în portbagajul elegantului Mercedes GLK (model încă nelansat), condus de Samantha Jones.
Pantofii Manolo Blahnik ispitesc din dulapul extins al dependentei Carrie Bradshaw, iar genţile Louis Vuitton stabilesc încă traseul aspiraţional al cartierelor sărace - New Yorkul celor patru prietene care vor să afle „Totul despre sex“ a rămas tot cel „de acum 20 de ani“, strălucitor, dar de neatins, cu promisiuni extravagante, urmate de dezamăgiri pe măsură. Încă în căutarea dragostei şi încă poticnindu-se în capcanele ei, Samantha, Miranda, Carrie şi Charlotte „profită“ de intrigile care fac deliciul lungmetrajului proaspăt lansat şi în România pentru o adevărată paradă a mărcilor de lux.
Numele sonore de firmă garnisesc permanent ecranul până la finalul gândit în contrast, ca pledoarie pentru simplitate: după ce trăieşte drame în ţinute pompoase de la Dior, Carolina Herrera, Vivienne Westwood sau Chanel, Carrie hotărăşte să întâmpine „Fericirea“ îmbrăcată într-un costum simplu şi „fără nume“, găsit într-un magazin „fără pretenţii“. „Mi se pare extrem de optimist, e genul de film de la care pleci mulţumit şi fericit. Altfel, sigur, e un film simplu, uşurel, dar excelent pentru o seară de duminică. Hainele sunt frumoase, locurile sunt excelent alese, e un film care te lasă să visezi. „Sex&The City“ este un film despre prietenie“, spune Andreea Esca, una dintre cele care au văzut noua producţie în avanpremieră, joi seara, la sala CinemaPro din Bucureşti.
Cai-putere pentru Samantha Jones
După ce a sponsorizat „New York Fashion Week“