• Mai multi ieseni, amanati de mai de multe ori de catre firma Fibula Air Travel, reprezentanta Iasi, sunt pe punctul de a rata vacanta asteptata cu nerabdare in Antalia • Aceasta a schimbat pe nepusa masa ora plecarii, iesenii fiind nevoiti, dupa 2 saptamani de pregatiri, sa petreaca vacanta in Iasi • Agentia a mai fost amendata de catre Protectia Consumatorului, la inceputul anului
O agentie de turism din Iasi si-a rezervat dreptul de a pune pe drumuri nejustificate clientii si de a face modificari in program, anuntand clientii in ultima clipa, moment in care acestia se vad nevoiti sa renunte la excursie. Mai multi ieseni, amanati de mai de multe ori de catre firma Fibula Air Travel, reprezentanta Iasi, sunt pe punctul de a rata vacanta asteptata cu nerabdare in Antalia, deoarece agentia a modificat ora plecarii in asa fel incat sunt nevoiti sa ramana in Iasi. Desi plecarea era programata pentru astazi, ora 17.00, agentia i-a anuntat ieri-dupa amiaza ca, de fapt, vor trebui sa se prezinte la aeroport la 9.00 dimineata.
"In urma cu doua saptamani, am achizitionat cu plata integrala un sejur cu destinatia Antalia. Desi la achizitionarea biletului ni s-a comunicat o anumita ora de zbor, ulterior a fost modificata in decursul a doua saptamani de nenumarate ori. Problema este nu doar a noastra, ci a mai multor familii, avand in vedere ca cei mici sunt plecati impreuna cu bunicii in afara localitatii, unde semnalul telefonic este foarte slab si nu am reusit nici pana acum sa luam legatura cu ei", a explicat ieri unul dintre iesenii care au reclamat agentia. Mai mult, acestia explica faptul ca in momentul in care au cerut mai multe lamuriri, angajatii nu au dat nici o explicatie. In plus, desi pe bilet scrie Iasi-Antalia direct, in cursul zilei de ieri acestia au fost anuntati, fara multe explicatii, ca vor face o escala la Cluj, ruta ocoli