Ediţia din acest an a Salonului Funerar a debutat, ieri, la Romexpo, cu o serie de oferte excentrice, precum sicriul Ferrari sau serviciile funerare în rate fixe, cu dobândă zero. Sursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin Prisecaru
1 /.
Târgul de servicii funerare, organizat în pavilionul 15, reuneşte aproape 33 de firme de profil din România, Italia, Germania şi Ungaria şi rămâne deschis până pe 14 iunie, între orele 10.00 şi 18.00.
„Ştim că sunteţi morţi după noi“
După ce vizitezi Salonul Funerar de la Romexpo parcă te îndrăgosteşti de viaţă a doua oară. Târgul a luat startul într-o atmosferă de o opulenţă deşănţată, cu sicrie frigorifice, care te ţin „la rece“ cât doreşte familia, racle roz sau coşciuge roşii şi maşini unicat, de lux, pentru transportul răposaţilor, care ajung până la 80.000 de euro.
Sloganurile de un umor forţat, precum „Ştim că sunteţi morţi după noi“, „Nu garantăm locuri în rai“ sau „Distribuţie veşnică“, nu sunt singurele surprize care îi aşteaptă pe vizitatori la Salonul Funerar. Firmele de profil promovează şi truse de machiaj pentru răposaţi, „roabe“ (sicrie acoperite, pe roţi) pentru transportul rapid al decedaţilor în accidente rutiere, sicrie pentru câini sau urne în formă de glob pământesc, pentru cenuşă.
„Toţi ajungem într-o cutie din asta“
O altă revelaţie a Salonului o reprezintă şi coşciugele frigorifice, de până la 3.600 de euro, care asigură păstrarea defunctului, timp de 15 zile, la temperaturi de minus 5 grade Celsius.
Acest lucru este garantat de managerul firmei importatoare, domnul Pietro Guerra, care zâmbeşte de parcă ar fi văr de-al doilea cu diavolul: „Toţi ajungem într-o cutie din asta“. Tot la st