Versiunea cu trei uşi a modelului de clasă mică a fost lansată cu un drive-test în Polonia. Sursa: Chevrolet
Gama Chevrolet Aveo îşi continuă procesul de evoluţie. Recent, a venit rândul versiunii cu trei uşi, cea mai ieftină, să adopte noua linie de design prezentată toamna trecută, la Salonul Internaţional de la Frankfurt.
Lansarea comercială, prevăzută pentru această lună în majoritatea pieţelor europene, a fost precedată recent de un drive-test organizat în Polonia, la care a fost prezent şi „Evenimentul zilei“.
Chiar dacă noul look al lui Aveo este mai contemporan ca niciodată (Chevrolet s-a încumetat să vorbească despre „aspectul sportiv“ al versiunii cu trei uşi), trebuie sesizat că platforma tehnică moştenită de la Daewoo nu a fost deocamdată înlocuită.
Motoarele, preluate de la modelul cu cinci uşi. Aveo cu trei uşi arată mai compact ca versiunea cu cinci portiere, dar aceasta nu este decât o impresie, întrucât dimensiunile exterioare ale celor două variante sunt identice.
Desigur, lipsa portierelor din spate îngreunează accesul către banchetă, dar cei care nu primesc regulat la bord mai mult de o persoană, pot lua în calcul acest compromis prin care se economisesc aproximativ 400 de euro. Diferenţele faţă de Chevrolet Aveo cu cinci portiere se opresc aici.
Interiorul şi gama de motorizări sunt identice. Comenzile bine ordonate şi materialele plastice de o calitate onorabilă creează un habitaclu surprinzător pentru un model accesibil de clasă mică. Şoferul beneficiază de o poziţie înaltă, dar confortabilă la volan, cu o bună vizibilitate asupra traficului.
Bun şi pentru drumurile din România. Drumurile de rang inferior din împrejurimile oraşului Wroclaw pe care s-a desfăşurat testul au evidenţiat câteva trăsături importante ale maşinii. Chiar şi cu cel mai mare motor di