» Modul in care a fost derulata la Galati campania electorala a dovedit, o data in plus, lipsa de inspiratie a politicienilor, dar si lipsa de profesionalism a stafurilor de campanie.
In general, candidatii cu dare de mana s-au luat unii dupa altii, in incercarea de a nu lipsi de pe un "teritoriu" de intrecere electorala. Un exemplu a fost metoda caravanelor, a autoturismelor tapetate cu imaginile candidatilor si dotate cu statii care emiteau nonstop imnurile electorale si sloganuri. Metoda a avut randament in anul 2004, cand a fost derulata in campania electorala a candidatului independent la Primaria Galati Andrei Lisinschi.
Lisinschi a avut o campanie scurta, declansata cu o luna inaintea alegerilor si cei ce i-au facut campania si-au propus ca prin aceasta metoda sa atraga atentia asupra independentului inscris in cursa pentru primarie. Acum, puzderia de caravane care au strabatut cartierele Galatiului, facand mult zgomot pentru nimic pentru ca comunicau nici un element de oferta electorala, nu au facut decat sa plictiseasca potentialii alegatori. A existat si o competitie a masinilor folosite, daca initial au fost folosite autoturisme, dupa ce conservatorii au trecut la microbuze, candidatul PD-L la presedintia CJ, Marius Necula a vrut sa franga inima targului, "patruland" orasul cu un autobuz. O alta intrecere a fost in afisaj. Dupa ce conducerea Electrica Galati a permis lipirea afiselor pe stalpi in baza unui acord verbal, fara incheierea unui contract, afisajul pe stalpi a scapat de sub control, iar urmarile se vad si astazi, mai ales pe stalpii din zonele centrale, acoperiti de straturi de afise. O alta competitie in afisaj a fost cautarea locurilor inedite, in care prezenta afiselor sa fie cat mai vizibila. Iar de aici, alte erori. Spre exemplu, afise ale candidatului PC la primarie, Razvan Avram, putea fi vazute la gogoseria d