Românii s-au înghesuit să-şi comande modelul în cinci uşi, deşi test drive-ul abia s-a încheiat, iar varianta diesel nu este încă disponibilă.
Dacia primeşte în fiecare zi circa 100 de comenzi pentru Sandero, potrivit datelor furnizate EVZ de companie. În total, românii au comandat circa 1.600 autoturisme de la lansarea modelului în cinci uşi, pe 3 iunie, şi până ieri. Livrările vor începe săptămâna viitoare.
„Cifra este foarte bună, având în vedere faptul că test drive-ul abia s-a încheiat, iar clienţii n-au avut până acum informaţii detaliate despre model. În plus, Sandero se vinde deocamdată doar în varianta pe benzină, iar românii sunt conservatori în privinţa variantei diesel, deşi motorina a devenit mai scumpă decât benzina“, ne-a spus Constantin Stroe, vicepreşedintele companiei.
Varianta diesel se va lansa la începutul anului viitor, până atunci fiind disponibile variantele în benzină de 1,4 litri 75 de cai-putere şi 1,6 litri 90 de cai-putere. În 2004, la lansarea modelului Logan, producătorul auto a primit în primele săptămâni un număr egal de comenzi cu cel înregistrat în această perioadă pentru Sandero.
„Sunt convins că produsul se va vinde singur, acum suntem încă foarte la început“, ne-a spus Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia. Stroe a estimat pentru EVZ, înainte de lansarea Sandero pe piaţa românească, că vânzările la acest tip de autovehicul vor ajunge la 50.000 de unităţi până la sfârşitul anului, echivalentul a 416 automobile pe zi. Cel mai ieftin Sandero costă 6.890 de euro, iar varianta Laureate 1,4 l, cea mai apreciată de specialişti, se vinde începând cu 8.950 de euro.
În Marea Britanie,cu un an mai târziu
Lansarea modelului Sandero pe piaţa britanică va începe în 2010, cu un an mai târziu decât era stabilit, se arată într-un comunicat de presă al Renault, proprie