Un tânăr din Curtea de Argeş este în război cu o societate de asigurări, după ce nu şi-a primit banii pentru repararea maşinii. Sursa: Sorin Badea
Ovidiu Rădulescu a avut un accident de circulaţie, iar firma la care avea asigurare a promis că îi va da banii necesari la service. De atunci au trecut şase luni, iar compania implicată, BCR Asigurări, i-a trimis acasă o scrisoare prin care îl anunţă sec de faptul că nu va primi niciun ban.
Tânărul de 28 de ani a protestat zilele trecute în faţa filialei din Piteşti a BCR, a trimis memorii pe la toate forurile care ar fi putut să-l ajute, dar degeaba.
„Am intrat în depăşirea unui tractor, m-am asigurat, am semnalizat, iar când eram la jumătatea depăşirii, şoferul a virat brusc. Maşina noastră a fost făcută praf. Remorca pe care o tracta nu avea semnalizare“, spune Ovidiu Rădulescu. A fost întocmit procesul-verbal în care a fost consemnată întâmplarea, iar Ovidiu şi prietena lui au început să repare maşina, bazându- se pe promisiunea celor de la asigurări.
Cei doi tineri au deschis un cont ca să primească banii de la asigurare şi s-au pus pe aşteptat. „BCR Asigurări a desfăşurat investigaţii suplimentare cu privire la cauzele şi împrejurările în care s-a produs evenimentul. Concluziile raportului de expertiză tehnică certifică faptul că evenimentul rutier nu s-a produs din culpa conducătorului vehiculului asigurat“, a fost răspunsul semnat de Eduard Niţulescu, consilier juridic la BCR Asigurări.
În acest context, Ovidiu Rădulescu a hotărât să meargă în instanţă pentru rezolvarea problemei. „O să angajez un avocat pentru că nu am ce să fac. Sistemul e de vină, dar e greu să te lupţi cu el“, crede tânărul.