Inspectorii de la Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OPC) au amendat, ieri, cu o mie lei SC CET Iasi SA pentru facturare incorecta. Reprezentantii institutiei de control sustin ca in urma unei reclamatii au constatat ca pe factura clientului erau trecute doua perechi de valori la baie si bucatarie, desi in apartament exista un singur apometru. Conducerea SC CET Iasi SA sustine ca factura a fost calculata in mod corect, numai ca din cauza unei erori a calculatorului care emite facturile au fost completate toate cele trei casute de valori, conform formularului standard.
De asemenea, acestia explica faptul ca vina este si a ieseanului reclamant care nu a mai adus declaratiile de citire de mai bine de un an de zile. "Facturarea in cazul respectiv s-a facut foarte corect. Softul de calcul este standard si prevede trei perechi de valori, dupa apartamentele care au bucatarie si doua bai. Acolo unde exista acest gen de apartament si sunt 3 apometre, se completeaza fiecare casuta corespunzatoare, iar acolo unde exista numai un apometru sau doua, se completeaza doar casutele corespunzatoare. Problema a fost determinata de softul computerului, care a completat automat toate cele trei casute de pe fisa de citire, in conditiile in care locatarul avea doar un apometru. Nu stim daca vom face vreun recurs in perioada urmatoare", a declarat Ovidiu Mihaiuc, purtatorul de cuvant al CET Iasi.
Inspectorii de la Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OPC) au amendat, ieri, cu o mie lei SC CET Iasi SA pentru facturare incorecta. Reprezentantii institutiei de control sustin ca in urma unei reclamatii au constatat ca pe factura clientului erau trecute doua perechi de valori la baie si bucatarie, desi in apartament exista un singur apometru. Conducerea SC CET Iasi SA sustine ca factura a fost calculata in mod corect, numai ca din cauza unei