Pe lângă talent, şarm şi ambiţie, eleganţa şi strălucirea sunt ingredientele care completează reţeta succesului în domeniul artistic. Sursa: Mediafax
Se spune că nu haina îl face pe om, însă acest dicton nu se aplică şi în lumea vedetelor. Majoritatea nu-şi permit să apară în lumina reflectoarelor fără un „amabalaj“ atrăgător, menit să provoace reacţii de admiraţie în rândul fanilor, cei care dictează nivelul de popularitate al celebrităţilor.
„Dificila“ misiune de a transforma o vedetă într-un model de eleganţă şi bun-gust revine breslei creatorilor de modă şi stiliştilor. Majoritatea celebrităţilor din România apelează cu încredere la designerii autohtoni, cu care formează tandemuri de succes. Vedetele pot beneficia de colecţii personalizate şi pot impune un stil care să fie copiat apoi de mase. Ambele părţi câştigă astfel apreciere, notorietate şi, nu în ultimul rând, bani.
„MONOPOL“
Asociere cu stil
Una dintre cele mai cunoscute şi mai profitabile colaborări din peisajul modei este cea dintre Andreea Raicu şi Irina Schrotter. Vedeta de la Prima TV este considerată una dintre cele mai elegante apariţii, reuşind să surprindă de fiecare dată prin eleganţa vestimentaţiei, indiferent de context. Fiecare colecţie care poartă semnătura Irinei Schrotter este încheiată de muza Andreea, îmbrăcată în rochie de mireasă.
La încheierea defilării „Irina Schrotter“ din cadrul Romanian Fashion Week de la Iaşi de anul acesta, Andreea Raicu a apărut într-o ţinută atipică pentru o mireasă. Ea a prezentat o rochie de seară albastră, lungă, model care a impresionat-o pe Daciana Sârbu, de vreme ce aceasta a preferat să poarte la petrecerea de nuntă de acum două săptămâni acelaşi model.
„Triunghiul“ Raicu-Schrotter-Ciobanu
Creatoarea de modă originară din Iaşi colaborează cu succes pe