Alexandru Zamfir, General Manager al firmei AdVenture, a pus umărul la victoria actualului primar al Capitalei, realizându-i spoturile şi afişele electorale Agenţia de publicitate
Alexandru Zamfir, General Manager al firmei AdVenture, a pus umărul la victoria actualului primar al Capitalei, realizându-i spoturile şi afişele electorale
Agenţia de publicitate AdVenture a ieşit din anonimat prin campania realizată pentru Sorin Oprescu.
AdVenture nu a intrat în campania electorală pentru Sorin Oprescu, actualul primar general al Bucureştiului, din întâmplare şi nici nu a obţinut contractul în urma unui pitch.
Alexandru Zamfir, General Manager AdVenture, îl cunoştea din vremea copilăriei pe fiul doctorului de la spitalul Elias, Mircea, şi în momentul în care Oprescu a început să strângă semnături pentru participarea în cursa pentru Capitală, acesta i-a propus să se ocupe de "produsul" Oprescu.
"Am copilărit împreună de la şase ani. Ne-am cunoscut la o petrecere de ziua mea şi colaborarea a venit destul de natural: <> ", mărturiseşte Zamfir.
Mircea Oprescu a fost manager pe divizia de sănătate la firma de asigurări Interamerican. Interesant este faptul că acum compania este clientul AdVenture. Zamfir spune că a câştigat contul Interamerican la pitch. Încurcate mai sunt căile publicităţii româneşti!
Mircea Oprescu are şi experienţa celor două campanii pe care tatăl său le-a pierdut în cursa pentru Primăria Generală şi "el a fost cel care îl mai tempera pe Sorin şi îi spunea unde trebuie să mai lucreze. El a fost un aport mare în campanie. El a fost cel care şi-a păstrat calmul în această cursă", spune Zamfir.
Campania lui Oprescu, făcută în grabă
Dacă Vasile Blaga a avut parte de un alai de profesionişti în comunicare şi de experienţa în curse electorale a lui Felix Tătaru, director general GMP, campania lui Sori