Insignia, noul model de clasă medie lansat de General Motors la Salonul de la Londra, mizează pe aspectul modern şi tehnologia de ultimă oră. Sursa: GMSursa: OpelSursa: Opel
1 /.
Factorii de decizie de la General Motors sunt superstiţ ioşi. Au recunoscut-o chiar ei, zilele trecute, la Londra, cu ocazia evenimentului de prezentare a celui mai nou model din gama Opel, la care a fost prezent şi reprezentantul EVZ.
Insignia, berlina de clasă medie care va înlocui Vectra, a fost lansată luni, la Londra, dintr-un motiv cât se poate de simplu: actuala generaţie Corsa, care a fost etalată întâia oară tot în capitala Regatului Unit, se bucură de un succes substanţial, unul pe care, nu-i aşa?, cei de la GM îl doresc şi pentru Insignia.
Lăsând gluma la o parte, alegerea Salonului Internaţional de la Londra a venit firesc, ca o recunoaş tere a rezultatelor excelente pe care le raportează în ultima vreme Vauxhall, brandul sub care sunt comercializate în Insulă modelele vândute pe continent cu sigla Opel.
Mai bine ca în fotografii
Aproape îngropată în urmă cu câţiva ani, sub asaltul segmentelor monovolum şi SUV, dar şi ca urmare a apariţiei tot mai multor modele de nişă, clasa medie orchestrează o revenire de zile mari. Pentru a vă face o idee, amintiţ i-vă de Renault Laguna, Citroën C5, Honda Accord, Ford Mondeo sau Mazda6, modele noi care arată foarte bine, sunt încăpătoare, au un comportament rutier mult îmbunătăţit, oferă motoare mai puţin poluante şi tehnologie de vârf la preţuri populare.
Insignia se înscrie cu uşurinţă în acest trend, iar ceea ce trebuie menţionat din capul locului este că maşina arată chiar mai bine în realitate decât în fotografii! Calitatea asamblării şi a materialelor utilizate la interior amintesc lesne de segmentul premium, dar asta nu mai trebuie să mire pe nimeni. Răm