Sunt posturi disponibile atât pentru casieri, administratori credite şi ofiţeri colectare debite, cât şi pentru director de sucursală. Sursa: Banca Transilvania
Banca Transilvania îşi va lărgi echipa, până la finele acestui an, cu 1.500 de persoane. Sunt disponibile în toată ţara posturi precum consilier bancar, casier, administrator cont, şef agenţie, administrator credite, analist credite, specialist IT, şef serviciu, consultant financiar, ofiţer colectare debite, consilier juridic, evaluator, relationship manager, director operaţiuni, director de sucursală.
Locurile de muncă necesită diferite abilităţi şi/sau experienţă. „În afară de cerinţele «clasice» referitoare la educaţie - studii superioare, economice sau juridice, calificări, cursuri speciale - de pregătire în domenii ca management, credite - căutăm persoane energice, ambiţioase, echilibrate, cu caracter puternic şi, mai presus de orice, «cu suflet»“, spune Nevenca Doca, directorul de resurse umane al Băncii Transilvania.
Ce te întreabă la interviu
În cazul în care CV-ul tău corespunde cerinţelor angajatorului, vei fi selectat pentru a veni la sediul Băncii Transilvania, unde vei avea de susţinut nişte probe. Practic, este vorba despre minimum două interviuri: unul cu specialiştii de la departamentul de resurse umane şi unul cu viitorul şef ierarhic.
Ca să treci cu bine de discuţii, ar fi bine să te pregăteşti pentru interviu. Asta înseamnă că ar trebui să ştii să dai exemple reale de situaţii în care ai demonstrat un anumit tip de atitudine, anumite abilităţi sau când ai fost nevoit să iei decizii, să-ţi asumi riscuri.
În prima etapă a interviului s-ar putea să te întrebe „care sunt principalele tale calităţi?“, „care sunt obiectivele tale pe termen lung?“, „dar ambiţiile, planurile?“, „de ce ai ales domeniul financiarbancar?“,