În conturile Central European Media (CME) a intrat peste jumătate de miliard de dolari în primul semestru al acestui an Televiziunile trustului Media Pro au înregistrat, în primele şase
În conturile Central European Media (CME) a intrat peste jumătate de miliard de dolari în primul semestru al acestui an
Televiziunile trustului Media Pro au înregistrat, în primele şase luni ale anului 2008, un venit net cu peste 50% mai mare faţă de cel încasat în aceeaşi perioadă a lui 2007.
Indiferent de sezon sau de programele difuzate (fie ele filme în reluare sau emisiuni de divertisment), posturile tv operate de CME în România, Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, sport.ro şi mai tânărul intrat în echipă, MTV România, atrag ca un magnet bugetele de publicitate.
În primul semestru al anului 2008, acestea au avut un venit net de peste 137 de milioane de dolari, cu 46 de milioane mai mult faţă de aceeaşi perioadă a lui 2007. Mai mult, EBITDA (câştigul înainte de dobânzi, rate, depreciere şi amortizare) celor şase televiziuni a crescut cu 63% în comparaţie cu anul trecut.
Pentru al doilea trimestru al acestui an, performanţele acestor canale tv sunt la fel de spectaculoase. Venitul mediu înregistrat a fost cu 50% mai mare decât cel încasat în aceeaşi perioadă a anului precedent.
Încasări de 500 de milioane de dolari
În timp ce alte trusturi media se luptă pentru o creştere a bugetelor de publicitate de 10%, televiziunile patronate de americanii de la CME încasează bani "cu găleata".
Intrarea CME pe piaţa est-europeană a fost o idee inspirată şi asta pentru că România nu este singura ţară unde americanii au avut câştiguri substanţiale. Veniturile nete totale, provenite din activităţile de bază ale Central European Media Enterprises, s-au ridicat, în primele şase luni ale lui 2008, la peste jumătate de miliard de d