Un client al fast-foodului Spring Time, din zona Universităţii, a găsit joi seară un limax într-un şniţel vienez. „Când am despachetat sandvişul am găsit un limax - melcul fără cochilie - de aproximativ 1,5 cm, viu şi foarte vesel.“
Consumatorul a mers cu sniţelul la cea care i l-a preparat, iar aceasta a ridicat din umeri. „Am cerut apoi să vorbesc cu superiorul ei, acesta a venit, a văzut limaxul şi a spus scurt că e de la salată, după care s-a întors pe vârfuri şi a plecat. A revenit apoi şi mi-a spus că îmi poate oferi alte produse“, povesteşte bărbatul.
Clientul a depus a doua zi o plângere la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor (OPC). Ion Mateescu, directorul OPC, a confirmat înregistrarea plângerii şi a declarat că va demara un control, iar neregulile vor fi sancţionate conform legilor în vigoare.
„Recomand consumatorilor să păstreze bounul fiscal pentru că doar aşa pot demonstra că au cumpărat produsul respectiv sau au beneficiat de un anumit serviciu“, a mai declarat Mateescu. În ceea ce priveşte consumatorul, acesta a declarat că oricum nu obişnuia să ia masa la acest gen de fast-food. „A fost prima dată şi din păcate o întâmplare nefericită.“