Nu doar tinerii teribilisti ingroasa statisticile accidentelor. Batranii ii urmeaza indeaproape in top, numarul accidentelor provocate de aceasta categorie de soferi crescand in fiecare an. Problemele de sanatate stau in aceste cazuri, de cele mai multe ori, in spatele accidentelor. Chestiunea era oarecum tinuta sub control de verificarile medicale facute periodic in cazul soferilor de peste 60 de ani. Obligatia nu mai exista insa, fiind uitata undeva pe drumul modificarilor legislative succesive.
Daca in urma cu cateva zile ziarul Gandul tragea un puternic semnal de alarma in legatura cu tragediile de pe sosele provocate de soferii „mamaliga”, va prezentam, in continuare, si „performantele” celor pe care varsta si experienta in condus nu reprezinta neaparat un avantaj.
In 2005, soferii de 60 de ani au provocat peste 1.700 de accidente, soldate cu 526 morti si 805 raniti grav. „Recordul” il detine un batran de 95 de ani care, aflat la volan, a ucis o persoana. In total soferii nonagenari au ucis, in acel an, 4 persoane si au ranit grav alte sase. Octogenarii au pe constiinta peste 50 de morti si aproape 100 de raniti grav.
Integral in Gandul. Nu doar tinerii teribilisti ingroasa statisticile accidentelor. Batranii ii urmeaza indeaproape in top, numarul accidentelor provocate de aceasta categorie de soferi crescand in fiecare an. Problemele de sanatate stau in aceste cazuri, de cele mai multe ori, in spatele accidentelor. Chestiunea era oarecum tinuta sub control de verificarile medicale facute periodic in cazul soferilor de peste 60 de ani. Obligatia nu mai exista insa, fiind uitata undeva pe drumul modificarilor legislative succesive.
Daca in urma cu cateva zile ziarul Gandul tragea un puternic semnal de alarma in legatura cu tragediile de pe sosele provocate de soferii „mamaliga”, va prezentam, in continuare, si „perfo