Publicitatea online va cunoaste, anul viitor, o detenta deosebita, a declarat Valentin Oeru, directorul executiv al NetBridge Investments, societate care administreaza Boom Online Advertising, numarul unul in Internet advertising in Romania, cu peste 40% din piata.
Oeru a declarat ca publicitatea "clasica" incepe sa se restranga, devenind tot mai selectiva si dedicata niselor de consumatori, in timp ce versiunea sa pentru Internet va continua sa creasca spectaculos.
Unul dintre instrumentele acestei cresteri este sistemul de tip "softure", care permite adaptarea bannerelor publicitare virtuale la specificul paginii de web accesate de vizitatori, a explicat Oeru.
Click pe butonul VIDEO de mai jos pentru a vedea interviul:
Publicitatea online va cunoaste, anul viitor, o detenta deosebita, a declarat Valentin Oeru, directorul executiv al NetBridge Investments, societate care administreaza Boom Online Advertising, numarul unul in Internet advertising in Romania, cu peste 40% din piata.
Oeru a declarat ca publicitatea "clasica" incepe sa se restranga, devenind tot mai selectiva si dedicata niselor de consumatori, in timp ce versiunea sa pentru Internet va continua sa creasca spectaculos.
Unul dintre instrumentele acestei cresteri este sistemul de tip "softure", care permite adaptarea bannerelor publicitare virtuale la specificul paginii de web accesate de vizitatori, a explicat Oeru.
Click pe butonul VIDEO de mai jos pentru a vedea interviul: