In 85 de zile de la preluarea mandatului de primar general, Sorin Oprescu nu a luat nicio masura clara pentru a fluidiza traficul in Capitala
Nici nu a inceput scoala ca in Bucuresti traficul este blocat la orele de varf. Masuri exista doar teoretic. Pe strazi, practica arata o cu totul alta situatie.
Cu doar trei zile inainte de inceperea scolii, cand se asteapta o crestere de 30% a valorilor de trafic, circulatia in Capitala a redevenit un haos.
Zonele cele mai aglomerate sunt cele centrale si cele unde se lucreaza la reabilitarea infrastructurii. "Am incercat sa ajung dimineata, la ora 11:00, in Otopeni. De la Podul Miorita pana dupa Baneasa am facut mai bine de 40 de minute", a spus Dan Mihai, sofer din Bucuresti.
120 de intersectii inteligente
Dincolo de largirea retelei stradale si reabilitarea infrastructurii, masuri luate pentru fluidizarea imediata a circulatiei, municipalitatea lucreaza la sistemul de management al traficului.
Programul are ca termen de finalizare mai 2009, cand 120 de intersectii din centrul Capitalei vor avea montate camere de luat vederi si cai de rulare adaptive.
Integral in Adevarul In 85 de zile de la preluarea mandatului de primar general, Sorin Oprescu nu a luat nicio masura clara pentru a fluidiza traficul in Capitala
Nici nu a inceput scoala ca in Bucuresti traficul este blocat la orele de varf. Masuri exista doar teoretic. Pe strazi, practica arata o cu totul alta situatie.
Cu doar trei zile inainte de inceperea scolii, cand se asteapta o crestere de 30% a valorilor de trafic, circulatia in Capitala a redevenit un haos.
Zonele cele mai aglomerate sunt cele centrale si cele unde se lucreaza la reabilitarea infrastructurii. "Am incercat sa ajung dimineata, la ora 11:00, in Otopeni. De la Podul Miorita pana dupa Baneasa am