În România se discută mult despre centrele de copii şi juniori, dar nu se face nimic pentru dezvoltarea acestora.
Patronii echipelor de fotbal din Liga I ştiu că nu-şi pot face imagine investind bani pentru nişte proiecte care vor da rezultate într-un viitor destul de îndepărtat. EVZ a constatat că în patria fotbalului, Anglia, situaţia este foarte diferită şi că poate servi drept model pentru formaţiile româneşti.
La turneu vor participa 200 de băieţi şi fete
Clubul Chelsea Londra şi firma Samsung încearcă să-i obişnuiască pe câţiva copii din România cu modul de lucru de la echipa lui Roman Abramovici. 200 de băieţi şi de fete cu vârstele cuprinse între 8 şi 14 ani vor fi selecţionaţi în această săptămână la evenimentul „MiniChamps“, care va avea loc pe 11 şi 12 octombrie, la stadionul Arcul de Triumf.
Câştigătorii preselecţiei organizate în această săptămână vor fi felicitaţi de Dan Petrescu, fostul jucător al echipei Chelsea, şi vor primi cadouri inscripţ ionate cu sigla londonezilor. Înscrierile la turneu se fac on-line, pe site-ul samsungfootball.ro, până joi, 9 octombrie. Clubul din capitala Angliei a organizat turnee identice în ţări precum Franţa, Spania, Austria şi Suedia.
Chelsea, brand global
Chelsea Londra a încheiat în 2005 un parteneriat cu Samsung, renunţând la Emirates Airlines, deoarece compania coreeană de electronice are nişte principii care se pliază mai bine pe intenţiile londonezilor de a deveni un brand global. „Când a venit vremea să semnăm un nou contract de sponsorizare, pe lângă bani, ne-am gândit că noul partener trebuie să împărtăşească acelaşi ideal pe care îl avem şi noi: cel de interacţiune cu oamenii obişnuiţi. Emirates Airlines nu gândea în această direcţie“, spune Simon Taylor, oficialul care se ocupă de problemele sociale de la Chelsea.
„Albaş