Agentia Ogilvy Public Relations a castigat contul de comunicare corporate al companiei Heineken Romania, in urma unui pitch organizat in luna septembrie, anunta Ogilvy PR.
Serviciile furnizate in cadrul acestui parteneriat includ strategie si consultanta de comunicare corporate, dezvoltarea si implementarea campaniilor de responsabilitate sociala, precum si gestionarea relatiei cu grupurile de public tinta ale companiei, incluzand mass-media, angajati, lideri de opinie, parteneri de business.
“Noul parteneriat cu Heineken Romania, companie aflata in clasamentul celor mai mari 100 de companii private din economie, reprezinta o reconfirmare a competentelor echipei noastre in aceasta arie. Este, de asemenea, o reconfirmare a ratei de castig de 100% a pitchurilor in care ne-am implicat in 2008”, spune Alina Stanciu (foto), business director Ogilvy Public Relations.
Heineken Romania este unul dintre cei mai importanti producatori pe piata de bere din Romania, avand, impreuna cu bere Mures, o cota de aproximativ 30%, conform datelor furnizate de AC Nielsen.
Heineken are cinci fabrici situate la Craiova, Constanta, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures.
Din portofoliul companiei fac parte marci precum Heineken, Zipfer, Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana si Neumarkt.
Fondata in anul 1999, agentia Ogilvy Public Relations Worldwide Bucuresti face parte din compania Ogilvy PR Worldwide, apartinand grupului WPP. In Romania, agentia ofera servicii specializate de corporate communication si consumer marketing. Portofoliul Ogilvy PR cuprinde companii precum Petrom, ING Bank, LG Electronics, Colgate-Palmolive, RTPR Allen&Overy, Sonae Sierra, Friesland, Diageo, Hilti, DuPont.