Oportunitati de afaceri pentru tarani • In urma campaniei de informare pentru persoanele din rural in vederea dezvoltarii unei afaceri, circa 300 de persoane si-au manifestat intetia de implicare in afaceri • "In cadrul acestei campanii, au fost informate 1.200 de persoane, dintre care 300 dintre participanti si-au manifestat intentia de implicare in afaceri. Acestora li s-au aplicat chestionare in scopul evaluarii potentialului antreprenorial. In urma interpretarii chestionarelor, 72 de persoane vor beneficia gratuit de un program intensiv de instruire. Cursurile, grupate in trei serii de cate 24 de persoane, se vor derula in perioada 20 octombrie - 15 noiembrie si vor aborda probleme din mediul afacerilor", a declarat Adriana Vasile, presedinte Asociatia Consensual
In urma campaniei de informare pentru persoanele din rural in vederea dezvoltarii unei afaceri, circa 300 de persoane si-au manifestat intetia de implicare in afaceri. In perioada iunie-septembrie 2008, "Caravana ideilor", campanie informala pentru promovarea antreprenoriatului din mediul rural, a poposit in 24 de localitati din judetele Vaslui, Botosani si Iasi. Astfel, o echipa de specialisti formata din reprezentanti ai Asociatiei Indeco si ai Oficiului Teritorial pentru Intreprinderi Mici, Mijlocii si Cooperatie (OTIMMC) Iasi a oferit persoanelor interesate informatii despre avantajele si dezavantajele antreprenoriatului in mediul rural, surse de finatare, programe de consiliere si sprijin pentru persoanele din mediul rural care doresc sa initieze o afacere, programe de asistenta si marketing, precum si programe de finantare si sprijin pentru tineri. "In cadrul acestei campanii, au fost informate 1.200 de persoane, dintre care 300 dintre participanti si-au manifestat intentia de implicare in afaceri.
Acestora li s-au aplicat chestionare in scopul evaluarii pote