Intensitatea culorii şi aromele sunt principalele criterii care contează la alegerea unei băuturi, arată un studiu realizat de Danone.
Intensitatea culorii şi aromele sunt principalele criterii care contează la alegerea unei băuturi, arată un studiu realizat de Danone.
La polul opus, se regăsesc ambalajul şi eticheta, care nu sunt deloc importante pentru consumatori. La cercetare au luat parte persoane cu concepţii diferite legate de cum trebuie să se prezinte un produs alimentar pentru a atrage atenţia în vederea achiziţionării. Coloranţii naturali reprezintă 31% din totalul pieţei coloranţilor, comparativ cu 40%, cât însumează cea a coloranţilor artificiali. Însă reprezentanţii industriei alimentare susţin că alegerea şi fabricarea aromelor reprezintă un proces destul de dificil, având în vedere faptul că trebuie să vină mereu cu idei noi pentru a-şi menţine vânzările ridicate.
Intensitatea culorii şi aromele sunt principalele criterii care contează la alegerea unei băuturi, arată un studiu realizat de Danone.
Intensitatea culorii şi aromele sunt principalele criterii care contează la alegerea unei băuturi, arată un studiu realizat de Danone.
La polul opus, se regăsesc ambalajul şi eticheta, care nu sunt deloc importante pentru consumatori. La cercetare au luat parte persoane cu concepţii diferite legate de cum trebuie să se prezinte un produs alimentar pentru a atrage atenţia în vederea achiziţionării. Coloranţii naturali reprezintă 31% din totalul pieţei coloranţilor, comparativ cu 40%, cât însumează cea a coloranţilor artificiali. Însă reprezentanţii industriei alimentare susţin că alegerea şi fabricarea aromelor reprezintă un proces destul de dificil, având în vedere faptul că trebuie să vină mereu cu idei noi pentru a-şi menţine vânzările ridicate.