Printre clienţii nemulţumiţi de decizia băncilor de a majora dobânzile se numără şi Liliana Costache, care a contractat un credit în euro la ABN Amro Bank, transformată în RBS.
„Am primit o înştiinţare din partea băncii cum că, având în vedere modificările de pe piaţa monetară internaţională, mi se majorează dobânda şi, dacă nu îmi convine, am 30 de zile să achit împrumutul. Nici măcar nu s-au sinchisit să îmi trimită noul grafic de rambursare până la ora actuală. Accept faptul că dobânda este variabilă, dar de la 7,5% la 9% e cam mult. Eu plătesc acum o rată de 113 euro”, susţine Liliana Costache.
Aceasta este nemulţumită şi de faptul că, tot printr-o decizie unilaterală a băncii, se percepe un comision de 5 lei dacă clientul îşi achită ratele la ghişeul unităţii bancare.
„M-au îndrumat să plătesc la poştă unde e gratis. Ori eu nu am semnat niciun contract de plată la terţi şi socot decizia băncii unilaterală şi abuzivă. Mai mult, extrasul de cont îl trimit în limba engleză!", a mai declarat clientul RBS.
Citiţi şi "Românul care învins o bancă"!