Un bucureştean a rămas fără DVD recorder după ce firma care îl vânduse a intrat în faliment. Aparatul s-a stricat de trei ori şi a fost reparat în perioada de garanţie. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Un DVD recorder care a costat nu mai puţin de 1.000 de lei s-a stricat de trei ori în perioada de garanţie. Sătul de probleme, Adrian, bucureşteanul care îl cumpărase de la magazinul Teknosa din sectorul 2, l-a dus înapoi pentru a-i fi înlocuit sau reparat. Numai că firma care deţinea magazinul în cauză a intrat în faliment, aşa că bucureşteanul a rămas şi fără aparat, şi cu banii daţi.
Toate demersurile făcute la autorităţi nu au avut niciun rezultat. Ca să-şi primească banii cheltuiţi pe aparat, bărbatul trebuie să intre într-un proces extrem de complicat, care se rezolvă doar prin instanţele de judecată.
Plimbat luni bune între service şi magazin
Adrian a cumpărat DVD recorderul de la magazinul Teknosa în luna mai a anului trecut. La numai o lună aparatul s-a stricat, şi bărbatul l-a dus la Bacol Service pentru reparaţii. „Iniţial mi-au zis că durează o săptămână. După acest termen, mă amânau de pe o zi pe alta cu rezolvarea problemei şi atunci am făcut o reclamaţie la OPC“, spune bărbatul. După trei săptămâni, bucureşteanul a ridicat aparatul la care se înlocuise „blocul optic“.
La mai puţin de patru luni, DVD recorderul s-a defectat din nou. Adrian a dus aparatul la aceeaşi unitate service, unde a fost „luat tare“ că şi-a permis să-i reclame. DVD-ul a fost reparat din nou, înlocuindu-se încă o dată blocul optic. Bărbatul a cerut înlocuirea aparatului însă, pentru că service-ul nu şi-a dat acordul, nu s-a putut face nimic. În luna februarie 2008 povestea s-a repetat, iar reparaţia a mai fost făcută o dată.
„Când am ajuns acasă, am constatat că nu funcţionează cum trebuie, respectiv nu finaliza D