Telemobil, operatorul de telefonie mobilă Zapp, a trecut de ieri şi pe piaţa prepaid, lansând cartela preplătită Zapp NoPay. Sursa: Agerpres
Serviciul se bazează foarte mult şi pe ofertele concurente, deoarece clienţii „NoPay“ primesc câte 8 eurocenţi pentru fiecare minut de convorbire primit din celelalte reţele naţionale şi chiar internaţionale, fie că sunt mobile sau fixe. Oferta „nou-născută“ iese pe piaţă la un preţ de 149 de lei cu TVA inclus, pachetul de start-up cuprinzând un telefon Z320i şi 20 de euro credit. Pentru apelurile efectuate către un alt utilizator Telemobil, clientul Zapp NoPay va plăti 0,16 euro/minut, iar în reţea costul unei convorbiri va fi de 0,08 euro/minut. Mesajele text trimise către alte reţele mobile vor fi taxate cu 4 eurocenţi/sms.
Pentru un SMS primit, clientul Zapp NoPay va avea posibilitatea să transmită un mesaj scris către orice reţea mobilă naţională. Reîncărcarea serviciului prepaid este posibilă prin două modalităţi: prin cartela de reîncărcare, care e disponibilă la valori de 4, 7, 10 şi 15 euro, şi prin reîncărcare electronică, între 4 şi 15 euro.
Dai bip chiar dacă nu ai credit
Utilizatorul unei astfel de cartele poate da bip către orice număr din orice reţea chiar şi după ce şi-a consumat creditul sau a fost depăşită perioada de 360 de zile de valabilitate a acestuia. „S-au luat măsuri pentru ca, în momentul în care apelantul sună şi nu mai are credit, apelul să fie oprit imediat după ce a fost dat. Dacă totuşi se răspunde, ceea ce nu excludem, pot fi şi excepţii, Zapp plăteşte“, a declarat Chris Bataillard, CEO Zapp.
Mai mult, utilizatorul beneficiază de o perioadă de graţie de 300 de zile după terminarea perioadei active a cartelei. Pachetul poate fi achiziţionat din magazinele proprii, de la partenerii Zapp, precum şi din alte puncte de vânzare din Carref