2008 a reprezentat pentru online-ul romanesc momentul extinderii si dezvoltarii, fapt demonstrat de gradul de competenta si numarul persoanelor din industrie, decizia publisherilor de a-si infiinta propriile regii de vanzari, achizitii si investitii importante care au oferit credibilitate pietei.
Calin Rotarus, ARBOinteractive: lansarea vanzarilor Hi5 si Yahoo in Romania
Alex Visa, HyperActive: vanzarea monden.info, lansarea dol.ro si vanzarea emag.ro
Bogdana Butnar, MRM Partners Romania: investitiile in Trilulilu si e-republik, fuziunea dintre Kinecto si Tempo, lansarea okidoki.ro
Laurentiu Pop, HTTPool Romania: lansarea HTTPool
Iuliana Stere, Initiative: accentul pus de catre trusturile media pe dezvoltarea de produse/pachete integrate de servicii
Un alt eveniment important al anului 2008, amintit de jucatorii din online, a fost decizia grupurilor si companiilor media Gazeta Online, Intact Media Grup, InternetCorp., MediaPro Interactiv, ProTV si Realitatea-Catavencu de a renunta la auditarea realizata de Trafic.ro, urmand sa utilizeze, atat in relatia cu publicul, cat si cu clientii si agentiile de publicitate, doar datele oferite de sistemul de masurare oficiala a traficului online, Studiul de Audienta si Trafic pe Internet (SATI), efectuat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).
Cititi mai multe in Business Overview 2008.