Una dintre cele mai scumpe reclame TV aruncate vreodată pe piaţă costă, în vremuri de criză economică, 9,4 milioane de euro. Printre celebrităţile care vor face reclamă pe bani mulţi unei companii de asigurare britanice se numără staruri de primă mână precum Bruce Willis sau Elle Macpherson. Alţi protagonişti, la fel de bine plătiţi, sunt Edna Everage şi Alice Cooper. Vedetele au fost alese pentru că şi-au schimbat numele înainte să cunoască celebritatea – exact ce intenţionează şi compania de asigurări să facă. Din Norwich Union, ea se va transforma în Aviva, o schimbare pentru care merită să aloce un asemenea buget în vremuri de criză economică, relatează The Telegraph. Totuşi, nu a reuşit să depăşească recordul de 19 milioane de euro alocat pentru reclama la parfumul Chanel No.5.
În reclama la asigurări, vedetele sunt arătate aşa cum erau în tinereţe, înainte de a-şi fi schimbat numele, iar apoi la maturitate, în momentele lor de glorie.
Norwich Union îşi derulează deja activitatea sub numele Aviva în peste 20 de ţări din Europa, America de Nord şi zona Asia-Pacific, iar campania publicitară marchează ultima etapă a procesului de rebranding. (E.F.)
Una dintre cele mai scumpe reclame TV aruncate vreodată pe piaţă costă, în vremuri de criză economică, 9,4 milioane de euro. Printre celebrităţile care vor face reclamă pe bani mulţi unei companii de asigurare britanice se numără staruri de primă mână precum Bruce Willis sau Elle Macpherson. Alţi protagonişti, la fel de bine plătiţi, sunt Edna Everage şi Alice Cooper. Vedetele au fost alese pentru că şi-au schimbat numele înainte să cunoască celebritatea – exact ce intenţionează şi compania de asigurări să facă. Din Norwich Union, ea se va transforma în Aviva, o schimbare pentru care merită să aloce un asemenea buget în vremuri de criză economică, relatează The Telegraph. Totuşi, nu a reuşit să depăş